صلاحیت جعفر یعقوبی «رد» شد

«« بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم »»

پس از طی مهلت قانونیِ بررسیِ صلاحیتِ افرادی که جهت نامزدی در انتخاباتِ دوازدهمیـن دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده‌ بودند، مطابق ابلاغیه‌ی مورخ ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ فرماندار محتـرم آباده دایر بر اعلام نظر هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، صلاحیتِ جعفر یعقوبی، نامزد انتخابات ازحوزه‌ی شهرستان‌های آبـاده، بوانـات، خرّمبیـد و سرچهان رد شد.

مراحل پیگیری و اعتراض به این ابلاغیه در حال انجـام است.

پی‌نوشت:

جعـفر یعقوبی فرزند شهید حمزه یعقوبی است و درحال حاضر دبیر یکم و کارشناسِ سیاسی اداره سازمان‌های تخصصی بین‌المللی در وزارت امور خارجه و عضو کارگروهِ عضویت‌های دولت‌ جمهوری اسلامی ایـران در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری است. او پیش از این به مدت نزدیک به پنج سال در فاصله سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ پُستِ کارشناسیِ امور حقوقی و بین‌المللی نماینـدگی جمهوری اسلامی ایـران نزد اتحادیه اروپـا در بروکسل، بلژیک، را عهده‌دار بوده است. پیش از عزیمت به بلژیک، یعقوبی یکی از اعضای ستاد پیگیری اجـرای برجام بود و در ادوار مختلف مذاکرات مرتبط با برنامه جامع اقدام مشترک، که در گفتمان عام به عنوان مذاکرات هسته‌ای از آنها یاد می‌شود، حضور داشته است.

یعقوبی تحصیل‌کرده‌ی علوم سیاسی است، دو فرزند خردسال دارد، و از سال ۱۳۸۳ تا به امروز ساکن تهران بوده است. همسر او مدرس زبان انگلیسی در موسسات آموزش زبان انگلیسی در شهر تهران است و در حال حاضر در جهاد دانشگاهی دانشگاه خوارزمی به تدریس زبان انگلیسی مشغول است.

دیدگاهی در “صلاحیت جعفر یعقوبی «رد» شد

  1. پرده پرده انقدر از هم دریدم خویش را
    تا که تصویری ورای خویش یافتم خویش را
    بزم سازان جهان می از سبوی پر خورند
    من تهی پیمانه بودم سر کشیدم خوش را
    خویش خویش من و هرچه من ها بود سوخت
    کشتم ان خویش را و زخاکش پروریدم خویش را
    بسکه گوش از غیر بستم تا شنیدم خویش را
    معنی این خویش را از خویش خویش خود بپرس
    خویش بینی را گزیدم تا گزیدم خویش را
    پاینده و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *